poniedziałek, 8 sierpnia 2011

Hejka!

Tak wiem nie pisałam dłuuugo. Ale nie miałam czasu. Znów zadręczam się myślami brakuje mi mojej przyjaciółki ;( Nie lubię już tych wakacji. Postanowiłam jakoś wypełnić sobie czas i... ćwiczę. Tak ja ćwiczę. Patrycja która nienawidzi sportu. Muszę zadbać o formę i w końcu pozbyć się moich kompleksów. Obecnie czytam książkę Anny Rice ,,Wampir Lestat". Nareszcie rozumiem Letata. Dlaczego tak kochał teatr. W poprzedniej książce Luis nie wiedział prawie nic o Lestacie. Ha bardzo ciekawa książka.

2 komentarze:

  1. Oh, kochana ja też tęsknię! Ty ćwiczysz? heh :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna notka , co do cwiczenia , tez musze zacząć , ale w przeciwienstwie do cb lubieee sport :)
    Obserwuje bloga i zapraszam do mnie na zwyczajnypamietniknastolatki.blogspot.com oraz na weloveefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń