wtorek, 4 października 2011

Najprzystojniejsi aktorzy grający krwiopijców ;*

Jak już każdy wie, uwielbiam, nie to za mało powiedziane ja je kocham i mam totalnego świra, gdy usłyszę słowo klucz (wampir, krew- na biologii, było śmiesznie, kły itp). Dlatego chciałam podzielić się moimi spostrzeżeniami co do aktorów udających wampirki. Mówię z góry, że obejrzałam już sporo fimów o nich, ale w większości wampiry postrzegane były, jako odrażające kreatury. Osobiście wolę te, w wersji przystojnej i przyciągającą wzrok klatką piersiową, przeszywającym na wskroś spojrzeniem (w końcu jestem nastolatką no heh). Wybrałam 5 najprzystojnieszych. A oto moi ulubieńcy:

1. Wampir Mick st. John ( Alex O' Loughlin)- ,,Pod osłoną nocy"
2. Wampir Lestat (Stuart Townsend)- ,,Królowa potępionych"
3. Wampir Damon Salvatore (Ian Somerhandler)-,,Pamiętniki wampirów"


4. Wampir Josef Konstantin Kostan (Jason Dohring)- ,,Pod osłoną nocy"

5. Wampir Lestat (Tom Cruise)- ,,Wywiad z wampirem"


I to już całe moje zestawienie. To oczywiście tylko moje zdanie. Każdy ma inny gust.

1 komentarz: