niedziela, 9 października 2011

Targowisko xD i wiele innych ;*

Byłam dziś na targu i kupiłam sobie czarną kurtkę i czarną torebkę. Postaram się jutro wstawić zdjęcia, bo dziś na prawdę nie mam natchnienia. Padam z nóg. Jutro mam tylko 5 godzin i będą mieszane klasy wszystkie 2.
Z powodu wycieczki. Uff dobrze, że nie jadę.
A tak z zupełnie innej beczki. Miłość jest strasznym uczuciem. Najczęściej samotnym. Wiem coś o tym. Wszystkie dziewczyny kogoś mają lub są zakochane. Czemu to zawsze ja, Patrycja muszę trafiać na takich dupków?! W wakacje pisałam z kilkoma chłopakami, niestety ( a może i dobrze) z każdym pisałam o tym samym. Na początku było super, ale gdy ich bardziej okazali się mega palantami. Życie nie jest proste.
Wczoraj oglądałam ,,film" na disney channel ,,Moja niania jest wampirem". Masakra jakie dnoooo. Filmik dla 10 latek. A później obejrzałam 1 odcinek ,,Pod osłoną nocy", kocham mogłabym oglądać go i 1000 razy. Niestety skończyło się na mega siniaku na mojej lewej dłoni, gdyż w punkcie kulminacyjnym filmu tak jakoś wyszło, że ugryzłam się w rękę (tak wiem masakra, ale to ,,normalny" odruch w moim przypadku") i dowiedziałam się, że każdy powtarzam, każdy człowiek był wampirem. Niemożliwe, a jednak. W naszym 9 miesięcznym życiu płodowym odżywialiśmy się KRWIĄ matki. No tak w pewnym sensie. Ale to i tak coś. A moim nowym mottem będzie: ,,Życie to krew, krew to życie. Wystawieni do jasności, szukamy ciemności."
Wiem bardzo się rozpisałam, ale tak już jestem. Raz mówię jakby mi za to płacili, a w innym momencie milczę jak grób. Na tym już kończę. Papatki ;*

1 komentarz:

  1. oj tam nie chcesz jechać!byś siedziała ze mną ^^ i muszę ci coś strasznego powiedzieć- coś zepsułam (mam nadzieję że wiesz co) po części już to naprawiłam... No ale ci w szkole opowiem

    OdpowiedzUsuń