sobota, 10 marca 2012

Biwak, czyli integracja klasy :D

Hej...
Na początku dodaję zdjęcia nagrody:
Zdjęcia powyżej robiłam dziś hihi.
A teraz temat z tytułu. Dnia 9.03.2012 o godzinie 18.00 rozpoczął się ,,biwak". A dokładnie nocowanie w szkole. Karaoke, gry planszowe, ping-pong, gra w butelkę, otwarta hala tylko dla nas od godz. 21-24, oglądanie filmów, zjeżdżanie na materacach( tzn ja i jeszcze 3 moje koleżanki leżałyśmy na górze z materaców, a pani Aneta i chłopaki ściągnęli nas z góry oraz mój okrzyk ,,Ja chce jeszcze raz!), dużo śmiechu, zdjęcia, jedzenie, ściskanie się z Asią i Patką podczas oglądania ,,Egzorcyzmów Emily Rose" to było straszne....
To i wiele więcej tylko w wykonaniu mojej klasy. A oto fotki:
Wcinanie chipsów z moją :*

Paskudne, bo mam przymknięte oczy, ale z Olką :* 

Podczas karaoke!!!

Jeśli mi się uda to filmik dodam, ale w kolejnej notce, bo dziś już nie mam cierpliwości, aby przycinać tyle materiału :) A więc już pa pa :*

1 komentarz:

  1. Śliczne zdjęcia a na biwaku na pewno było super;D
    Obserwujemy i liczymy na rewanż;P
    http://quickdance9883.blogspot.com/
    Pozdrawiamy;)

    OdpowiedzUsuń