niedziela, 22 kwietnia 2012

Filmik ze spotkania z dinozaurem :*

Witam!
Dziś mam mało czasu na pisanie, ale dodam filmik. nie ten co obiecałam w poprzednim poście, ale inny. Tamten muszę z aparatu ściągnąć, ale problemy techniczne się kłaniają...
A więc nie przedłużając oto filmik :D
Wiem, że amatorsko... Ale tam był tłum ludzi, każdy się pchał i ogólnie. Nagrywane z mojego iphona więc też nie najlepiej to wyszło... Ale liczą się dobre chęci :D Obiecuję, że postaram się bardziej dbać o bloga i częściej tu wpadać... Miałam dziś bardzo miłe popołudnie, ale nie ważne... Na prawdę Skype jest cudownym wynalazkiem. Dziękuję człowiekowi, który go wymyślił. Szkoda, że brak mu jednej opcji hehehe...
Jutro poniedziałek... I już do szkoły... mam 7 godzin. Żeby w poniedziałek, aż 7 godzin... No comment...
A teraz już żegnam i oczywiście w języku miłości :*
Salut :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz