niedziela, 4 września 2011

Królowa potępionych

Tak, tak wiem ja jestem dziwna jakby to powiedziała Sylwia ;) Za to ją uwielbiam ;* Jak już wspomniałam W tytule ,,Królwa potępionych" była kolejną książką, którą przeczytałam ostatnio. Super Lestat jest the best! Heh od dwóch dni próbuję ściągnąć sobie film o identycznym tytule jak książka, ale niestety na próżno ;(  Zakochałam się w piosence z tegoż oto filmu. ,,Slept So Long". Boskie.

Obsada filmu:


Stuart Townsend- Wampir Lestat
Aaliyah- Królowa Akasha
Marguerite Moreau- Jesse Reeves
Lena Olin- Maharet
Vincent Perez- Marius
Paul McGann- David Talbot

 
Opis filmu:
Adaptacja bestselerowej powieści Anne Rice. Wampir Lestat odradza się jako gwiazda rocka. Jego muzyka budzi Akashę, królową wampirów, która pragnie uczynić go królem. Tymczasem Jesse, młoda kobieta zafascynowana siłami ciemności, zakochuje się w Lestacie bez pamięci.  


Plakat: 


I kilka zdjęć:









 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz