poniedziałek, 5 września 2011

Wykaz lektur, czyli herezje polonistki ;)

Dziś mieliśmy dwa języki polskie masakra! Lubię polski, ale tylko literaturę. Moja olonistka nie jest taka zła. Da się z nią żyć. Dla mnie jest nawet miła. Zdążyłam ją poznać trochęlepiej, bo spędzałam z nią dużo czasu jak przygotowywałam się na konkurs recytatorski ( :-( otrzymałam tylko wyróżnienie ;-()  Cóż konkurs może i był powiatowy, ale i tak nie jestem z siebie zadowolona.
  Ale się rozpisałam, a nie zaczełam o tym co trzeba. Tak więc WYKAZ LEKTUR.... uuu powiało grozą. Mamy 6 lektur obowiązkowych. A oto one w następującej kolejności :
  1. H. Sienkiewicz- "Krzyżacy"
  2. A. Kamiński- " Kamienie na szaniec''
  3. E. Hemingway- " Stary człowiek i morze"
  4. Molier- "Skąpiec"
  5. I. Fink- "Drzazga" z tomu '' Odpływający ogród"
  6. A. Christie- "Dwanaście prac Herkulesa" lub "I nie było już nikogo"/ ''Dziesięciu małych murzynków"

Nom nie ciekawie jedyne co mnie ucieszyło to "Stary człowiek i morze", gdyż już to czytałam i było świetne. Z reszty nie jestem taka zadowolona.

2 komentarze:

  1. ta! chyba na głowę upadła!

    OdpowiedzUsuń
  2. o BOŻE ! DOBRZE ŻĘ JESTEM JESZCZE W 6 klasie !
    Jakaś masakra , lubię czytać ale nie lektury , większość jest nudna . ;/

    OdpowiedzUsuń