sobota, 11 lutego 2012

Ferie!!!

            I nadszedł długo oczekiwany okres. Takk ferie zimowe (co do zimowych to pewna nie jestem, za oknem mróz i... tyle zero śniegu) Aż dwa tygodnie bez szkoły. Wolność, książki, internet itp czego chcieć więcej do szczęścia? A no właśnie NIC.
           Dzięki pewnej mojej imienniczce znów oglądam Pamiętniki wampirów. Dziś zaczęłam, ale to już postęp.
           Dwa dni temu oglądałam na Turner Classic Movies (TCM) film, który już dawno chciałam obejrzeć. Mianowicie ,,Nieustraszeni pogromcy wampirów" hehe super komedia z czarnym humorem, który ubóstwiam, wy reżyserowana przez Romana Polańskiego. Także on tam grał Alfreda. Cóż może nie za bardzo spodobała mi się gra Iain'a Quarrier'a, gdyż przed obejrzenie filmu oglądałam musical ,,Taniec wampirów" i tam zakochałam się w postaci granej przez Jakuba Wociala i to on jest moim jedynym Herbertem von Krolockiem ;*
           Z resztą porównajcie sobie.
Herbert z filmu ( wiadomo, że ten pierwszy od lewej):
oraz filmik z udziałem Jakuba Wociala:
Cóż różnica jest powalająca hehe;*
Osobiście bardziej podoba mi się musical, może z czystego zamiłowania do teatru? Nie mam pojęcia. Tak więc widząc to jak się rozpisałam, kończę ten post.
Salut! ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz