poniedziałek, 6 lutego 2012

Oj działo się! Działo!!!

Witam!
Dawno mnie tu nie było. Wiem zaniedbuję blog, ale po prostu nie mam czasu pisać. Proszę o wybaczenie!!!
28.01.2012r.
Zabawa choinkowa....
Brzmi jak zabawa dla dzieci. Nic bardziej mylnego. Tak to była dyskoteka w okolicznej podstawówce. Ale było DUŻO osób starszych ode mnie i w moim wieku, i ogólnie absolwentów. Bawiłam się świetnie. Całkowite oderwanie od rzeczywistości. Taniec z... heh myśleliście, że zdradzę z kim tańczyłam, tą osobą, która chciała mnie wykończyć. I tak nie powiem hehe.
A więc było miło wirować na parkiecie. I śmiać się do rozpuku. I dziękuję Olce za to, że odważyła się zobaczyć i poznać moich zakręconych znajomych. Maja jako króliczek była piękna!
Ja byłam ubrana w krótką brązową mini, czarne rajstopy i czarną koszulkę bez rękawków. Włosy rozpuściłam, delikatny makijaż oraz moja niezawodna pomadka ;* skromnie, ale z ukrytą zmysłowością hihi


Przez cały tydzień leżałam w łóżku. Tak się kończą spacery na mrozie. Do dziś mam jeszcze katar, ale źle nie jest. Tak więc był nudnyy...

I to chyba tyle. Ach... Pewnie w tym tygodniu otrzymam moją nagrodę za zajęcie I miejsca w konkursie o wampirach... Yeah w końcu hehe

P.S.Czy ja przypadkiem nie jestem za szczęśliwa?! Coś mi tu nie gra. Ale to takie miłe uczucie. Nie odczuwałam go od 2010r. Cudowny okres skończył się ok w maju 2010. Niestety...
Nic na to nie poradzę. Cieszę się aktualnym szczęściem!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz