środa, 22 lutego 2012

LekkoStronniczy oraz Weronka :*

Hejjołł!!
I takim teletubisiowym akcentem rozpoczynam dzisiejszą notkę. Cofam się w rozwojuu.... Wiem o tym i wczoraj już to mówiłam jednej osobie z którą rozmawiałam...
Ale wracając do tematu. Ostatnio na youtube.com znalazłam dwóch fajnych facetów... Jak to brzmi... A mianowicie Włodka i Karola. Prowadzą swój kanał i tam codziennie umieszczają filmiki. Są świetni. A oto dzisiejszy odcinek:


A drugi temat na dziś to moja kuzynka Weronka...
Weronika jest moją kuzynką od około 12 lat. Hehe Lubi anime, ma grzywkę. Nie znosi szkoły, jest leniwa, samolubna (sama to powiedziała). Kocha się śmiać i jest optymistką. Jej pomysły można skomentować stwierdzeniem ,,Nie róbcie tego w domu!!!". Ale jest kochana. 
Prowadzi konto na gliterach. A oto mała reklama jej profilu: http://galeria.glitery.pl/profil-SfistaK
Nom i to chyba tyle.  Żegnam, ale dziś w języku polskim, bo Weronka nie zna francuskiego. Więc.... 
Cześć!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz