piątek, 8 lipca 2011

NO cóż...

Moje życie nie jest wyjątkowe. Jest raczej przeciętne... hmm... Jednak nie, ono jest nudne. Dlatego staram je sobie jakoś urozmaicić. A to wyciągam z ,,grobu" moich znajomych, aby powłóczyli się ze mną po okolicy. Lub czytam moje ulubione książki o wampirkach ;* W mojej miejscowości nie ma żadnych atrakcji, prócz nastrojowej rzeczki. Kocham tam przebywać. A to takie zdjątko z moją osobą, właśnie w mojej kryjówce przed światem.

U mnie pada i muszę w domu siedzieć, ale za to mogę pisać ;) Nie tak sobie wyobrażałam wakacje ;-/ Po weekendzie mam zamiar z moją Sylwiunią zrobić sobie ,,Noc pod gwiazdami", co w wolnym tłumaczeniu znaczy będziemy spać pod namiotem. Oczywiście wstawię zdjęcia. Byle nam pogoda dopisała to będzie dobrze. Ale się rozpisałam... Już nie nudzę bye :**

1 komentarz:

  1. oh kocham cię! już czekam na tę noc (bez skojarzeń!) :*

    OdpowiedzUsuń