czwartek, 7 czerwca 2012

Chciałam was przeprosić...

Przepraszam, przepraszam i proszę nie linczujcie...
Wiem, że baaardzo długo nie pisałam... i co gorsza nie mam usprawiedliwienia :(
Po prostu nie mam czasu. Zawsze coś mi wypadnie i nie mam tych 10 minut, aby napisać kilka zdań. Wiem marne wytłumaczenie...
W moim życiu nie wydarzyło się nic niezwykłego: nie połamałam kości, nie zabiłam człowieka, a przeczytałam tylko jedną książkę...
Od dziś postaram się pisać notki codziennie...Obiecuje
Wczoraj był dzień bez przemocy... Cała szkoła tonęła w kolorach biało-czerwonych.
Nawet ja miałam malutkie flagi na policzkach oraz na przedramionach i biało-czerwone pazurki :D
Konkursy itp...
A dziś Boże Ciało i... hmm kto ciekawy niech sobie sprawdzi hihihi :D
Długi weekend i wszyscy szczęśliwi :D
A ja już kończę, nie chcę zanudzać jutro też coś dodam :D
Salut :*

1 komentarz: