poniedziałek, 25 czerwca 2012

Lekturki :D

Witam!
Dziś otrzymaliśmy na lekcji języka polskiego wykaz lektur na rok następny. Wiem, wcześnie, ale nie przeszkadza mi to. Bynajmniej będę mogła w wakacje przeczytać lektury. A więc to cały wykaz:
1. Andrzej Sapkowski- opowiadanie z tomu "Miecz przeznaczenia"
2.E-E. Schmit- "Oskar i Pani Róża" lub J. Gaarder "Świat Zofii"
3. J. Słowacki- "Balladyna"
4.S. Lem- opowiadanie z tomu "Dzienniki gwiazdowe"
5. G. Herling- Grudziński- "Pierścień"
6. A. Liebera- "Madame"

Cóż pierwsze trzy pozycje mi się podobają i to nawet bardzo. "Miecz przeznaczenia" zaczęłam czytać ok 6 miesięcy temu... Po 20 stronach książka wróciła do biblioteki...
"Balladynę" to z trzy razy czytałam w 5 czy 4 klasie podstawówki (zawsze wzruszał mnie fragment gdy opisywane jest ciało Aliny, że po jej bladej piersi pełzają robaki- ależ jestem ochydnaa)
"Oskara i Panią Różę" przeczytałam dziś, książka ma 36 stron, ale jest boska, cudowna etc.
Płakałam jak nienormalna... Nie będę opisywała o czym jest, bo na prawdę warto przeczytać. Jest jeszcze film, ale nie oglądałam jeszcze.

Cóż kończę notkę i ładnie się żegnam :* Pa, pa :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz