sobota, 16 czerwca 2012

Parada młodości :P

Wczoraj w naszym miasteczku odbyła się Parada Młodości (nie mylić z miłości :P) Wszystkie okoliczne szkoły zebrały się pod moim gimnazjum ( pragnę zauważyć, iż dzięki kochanemu Euro 2012 musieliśmy przebrać się głupkowate stroje kibiców...Będą zdjęcia.) I potem parada przez całe miasto... Współczuję osobom stojącym w tym korku :D I to tyle...
Masakra jak ja się nudzę... Dziś się troszkę po opalałam i zalogowałam na ising.pl :D fajna stronka na serio hihihi
Ok już nie przedłużając... Oto zdjęcia :)
 Od lewej Sylwia, ja i Olka :)
 Ja w klasie fizycznej hihi już z ukończonym make up :P dziękuje mojej makijażystce Olce :D
 Ja z moim słoneczkiem Kamilką i nasza zamiana okularków :D
 P+K= P.D.G.D. :D
I na koniec razem z Olką :D

Dziękuję wam za ten dzień... 
Salut :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz